قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

ما را نبی قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما او حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم



یاران! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن،
که گذرگاه است ...
گذر از نفس به سوی رضوان حق.
هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند ؟
الرحیل، الرحیل
یاران شتاب کنید! ...
(سید مرتضی آوینی)

ام المشاغلی و 2صد بهره می بری؟!

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۳:۴۰ ب.ظ

آیت الله بهجت :

"خدا کند شغل نافع به حال خود را تشخیص دهیم و تثبیت در آن پیدا کنیم و در آن ثابت قدم باشیم، و هر روز فکر تازه ای در سر نداشته باشیم و هر لحظه به رنگی نباشیم!"

-----

مطمئنم روی حرفتان صاف می آید می خورد توی کله ی من، انقد که مستقیما مخاطبتان خودمم!

به روح حاجاقا بهجت و پدر و مادرشان صلوات! 

  • م.م

نظرات  (۱)

  • کبوتر سپید
  • سلام . خیلی دلم می خواهد این جمله بزرگ را درک کنم ! دلم می خواست به راحتی بپذیرمش اما کلی حرف دارم که اگر برای ایشان هم می گفتم مطمئنم قانع می شدند .وقتی در قید حیات بودند دوست داشتم ملاقاتشان کنم اما حیف که قسمت نشد ! امید آنکه شفاعتمان را بکنند... آمین

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    script language=’JavaScript’ type=’text/javascript’ src=’http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js‘>