قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

ما را نبی قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما او حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم



یاران! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن،
که گذرگاه است ...
گذر از نفس به سوی رضوان حق.
هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند ؟
الرحیل، الرحیل
یاران شتاب کنید! ...
(سید مرتضی آوینی)

با زهرای مهربانم

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۱۰ ب.ظ

زیارت اربعین،

فقط مال آن هاست که آشنای این درگه شده اند

مال آن هاست که کمتر حرف می زنند و بیشتر دل می سپارند

کمتر نقل می کنند و بیشتر عمل می کنند

مثل تو، زهرای مهربان

-

یادته؟ صبح ، تو زیر زمین، کنار کتابا ... مثلاً می خواستیم سوال طرح کنیم برای 16 آذر. من ِ سیب زمینی هم شروع کردم به غرغر.غر می زدم از محدودیتا و تو بر و بر داشتی نگام می کردی. می گفتم که چقد مانع هست و چقد نمیشه....

دیدی چطور زدن تو برجکم؟

حس می کنم پیششون عجیب تحقیر شدم

کلی نشونه بود تو کربلایی شدنِ امروز تو، برای من، زهرا

کلی نشونه بود

می خواستن بگن "هرکس به طریقی..."

...و کجاست آن طریق ما؟

کجاست ؟

زهرا

زهرا

زهرا

و من امسال هم با نام زیبای "تو" دلم را روانه ی حرمش می کنم،

با زهرای مهربان

توی کوله پشتی ات جایی برای دلم باقی بگذار

-

منی که ماه ها تلاش کردم، موندم

و تویی که روحت هم از ثبت نام شدنت خبر نداشت، رفتنی شدی

چقد دردم امشب زهرا

چقد داغونم امشب زهرا

مگه میشه دیگه این پیامکت رو پاک کرد:

"سرمست ز عطر و بوی سیب حرمم

ای عشق صدا کرده ای انگار مرا...

 

پیامک اومد

زهرا"

-

من بودم که گفتم "سهم بعضی ها (مثلا من) همین خواندن و حسرت خوردن باید باشد ..." ؟ آره؟ من بودم؟

  • م.م

نظرات  (۴)

  • کبوتر سپید
  • توی کوله پشتی ات جایی برای دلم باقی بگذار
    خوش به حالشووووووووووون
    :(
    می خوان برن زیارت؟
    تو رو خدا بگو برای منم دعا کنه دوست جون .... :(
    پاسخ:
    اونم چه زیارتی کبوتر جان،خیلی مخصوص...
  • کبوتر سپید
  • سر فرصت هر وقت حالشو داشتی و تو رست تایمت بودی بنویس برام
    دلم خواست بدونم
    االهم الرزقنی بحق الحسین :(
  • جنجال یک سکوت
  • وای چقدر پستت رو دیدم ذوق کردم
    عزیز دلم ... دعا کن خانواده اجازه بدن 
    فعلا چالش داریم :(
  • جنجال یک سکوت
  • فک کنم امشب رضایت نهایی رو گرفتم
    اگه فردا منکرش نشن :)
    تا پام نرسه اونجا باورم نمیشه
    شما هم اصن سیب زمینی نیستی یه بار دیگه ببینم اینجوری نوشتی ننوشتی هاااا
    برام عزیزی ... بدون هر گونه هندونه زیر بغل گذاشتن ... 
    مطمئن باش با یاد تو سفر میکنم ... دلت رو بهم بده قول میدم مواظبش باشم
    سی دی اربعینت رو هم یادت نره برام بیاری
    پاسخ:

    1- عمراً سی دی رو برای تو بیارم، داری میری نمایش زنده ببینی، سی دی بیارم؟:)

    2- بالاخره به روح اعتقاد پیدا کردی؟ - هل تعتقد باالرروووححح؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    script language=’JavaScript’ type=’text/javascript’ src=’http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js‘>