قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

ما را نبی قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما او حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم



یاران! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن،
که گذرگاه است ...
گذر از نفس به سوی رضوان حق.
هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند ؟
الرحیل، الرحیل
یاران شتاب کنید! ...
(سید مرتضی آوینی)

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

 

 

 

  • م.م

همیشه آنقدر در گذاشتن یک پست هر چقدر هم که مهم باشد تاخیر میکنم که یکی دیگر پیدا می شود و شرمنده مان می کند!

البته الحمدلله که همیشه یکی دیگر هست که بار تنبلی ما را به دوش بکشد!

اول مطلب زیر را که دست پخت همان " یکی دیگر" است بخوانید تا خدمتتان عرض کنم:

 

 

 

پشت پرده حمایت های فکری و شعری خواننده مرتد چه کسانی هستند؟

ناتوی فرهنگی غرب در پروژه تخریب اعتقادات مسلمانان با حمایت از خواننده هتاک شاهین نجفی و استفاده از ابزارهای رسانه ای، مهره های دیگری را در داخل کشور ساماندهی کرده که تحت عنوان به اصطلاح" شاعران غزل پست مدرن "در حال برگزاری کلاس و فعالیت در ایران هستند ! این حلقه در شبکه های اجتماعی ضد نظام نیز به تبلیغ و حمایت خواننده مرتد و متهم پرونده قضایی توهین به مقدسات دینی مشغولند.

 

باشگاه خبرنگاران ، ظهور یک خواننده دست چندم "رپ" در هیبت ننگین توهین به مقدسات دینی در حالی صورت گرفت که وی با حمایت و هماهنگی "ناتوی فرهنگی غرب " از حلقه ای فعال در بدنه شعر و ادبیات داخل کشور در تولید آثار مستهجنش استفاده می کند.

این خواننده مرتد اسامی چند تن از این افراد را بر روی جلد آخرین،آلبومش ذکر کرده است. این آلبوم به موضوعاتی چون همجنس بازی،رفتار جنسی غیرمتعارف،مصرف مشروبات الکلی، بی بند و باری و رذایل اخلاقی دیگرمی پردازد و ادبیات به کار برده شده در اشعار این اثر مستهجن از سخیف ترین نوع ادبی و با استفاده از ناسزاهای رکیک شکل گرفته است.

 

حلقه به اصطلاح ادبی شاهین نجفی که خود را در فضای مجازی با عنوان گروه " ما شرّیم " معرفی می کنند با حمایت ناتوی فرهنگی غرب ، با وجود طرح شکایت دستگاه قضایی از شاهین نجفی و محکومیت اجتماعی توسط ایرانیان مسلمان بدلیل جریحه دار شدن احساسات دینی شان از این توهین به مقدسات ، هنوز در شبکه های اجتماعی ضد نظام در حال فعالیت و تبلیغ برای اثر موهن این خواننده هستند و به تشکیل کمپین هایی در حمایت از وی اقدام می کنند.

خانم (ف . ا ) یکی از سرشاخه های این حلقه است که چندی پیش در گزارش افشاگرانه باشگاه خبرنگاران مجبور به لغو کلاسهایش در یکی از مراکز فرهنگی تهران شد. وی که دانشجوی دکترای رشته مامایی است و گرایشات فمنیستی دارد ، در سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ سردبیری نشریه ای را بر عهده داشت که این نشریه در خرداد ۱۳۸۸ توقیف و لغو مجوز شد. کتاب پر سر و صدای او نیز در سال ۱۳۸۹بدلیل ابتذال و رویکردی انحرافی در طرح مساله فمنیست از نمایشگاه کتاب جمع‌آوری شد.

از دیگر فعالیت‌های خانم ( ف . ا ) حضور به همراه آقایان ( م. م ) و ( ا. م ) در آلبوم جدید شاهین نجفی به عنوان شاعر و ترانه سراست که به تبلیغ و ترغیب مسائلی چون رفتارهای جنسی غیرمتعارف و همجنس بازی پرداخته است. ترانه وی در این آلبوم از کتابی است که از نمایشگاه کتاب جمع آوری شد.

شاهین نجفی خواننده ترانه های موهن که از طرف دستگاه امنیتی آلمان ماموریت دارد این افراد را در حلقه جذب کرده و نگه دارد ، با نوشته ای معنادار از این ترانه تشکر می کند و در مقابل خانم (ف . ا ) نیز در یادداشتی می نویسد : شاهین عزیز ! تو مردی هستی که صدایت عشق را نفروخته و بغضت شروع " شرّ " است ! این اظهار ارادت ها در شبکه های اجتماعی و وبلاگ وی ثبت می شود تا تبلیغی برای این اثر غیر اخلاقی و خواننده مرتد آن باشد و پروژه حمایتی ناتوی فرهنگی غرب تکمیل شود.

(ف . ا ) در کنار فردی به نام آقای ( م . م ) که خود را شاگرد وی می داند ، حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی فیلتر شده به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه 88 مشغولند. این حلقه در بیرون فضای مجازی با حضور در کافی شاپ های شهرتهران و برگزاری میهمانی های مختلط در شهرهای دیگر برای اقدامات خبیثانه خود برنامه ریزی می کنند. همه میهمانی های مختلط آنها بدون رعایت مسایل اخلاقی صورت می پذیرد که تصاویر آن برای جذب نیروهای بیشتر برای گروه " ما شرّیم " در شبکه های اجتماعی انتشار می یابد.

آقای ( م . م ) که تخصصش داروسازی است نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد . وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند. وبلاگ او از وبلاگهای فعال در پرشین بلاگ و بلاگفا بوده است.او بعد از شکست فتنه 88 و در حمایت از جریان اعتراضی ضد نظام وبلاگش را بست؛ اما بعد از شش ماه دوباره به نوشتن پرداخت.

 

بسیاری از کتاب‌های او توسط وزارت ارشاد برای چاپ در ایران نامناسب تشخیص داده شده و ممنوع می‌باشند. او هم‌چنین در زمینه‌های نقد، داستان و سینما هم به فعالیت مشغول است.

خود وی در مصاحبه با یک روزنامه می گوید : " چند تا کتاب چاپ کرده ام که نصفشان بدون مجوز بوده و نصفشان هم توقیف شده اند یا اجازه ی چاپ مجدد ندارند! "

 

پدرخوانده حلقه " ما شریم " با ارائه سه کتاب در نمایشگاه کتاب امسال و سفر به شهرهای مختلف ایران نظیر کرج ، تهران، شاهرود، مشهد و ... به منظور گسترش حلقه، بدون هیچ نظارتی از طرف نهادهای ذیربط به ایجاد کارگاه‌های شعر و داستان در این شهرها مشغول است. در کنار این اقدامات کارگاهی را نیز با عنوان کارگاه مجازی آنلاین برای جذب نیرو فعال کرده است . از دیگر فعالیت های او حضور در نشست ها و شعرخوانی در دانشگاههای داخل کشور است.

آقای ( م . م ) از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول است. در آخرین آلبوم خواننده مرتد سه اثر از وی دیده می شود که از آنها میتوان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهای جنسی غیرمتعارف ، همجنس بازی ، مصرف مشروبات الکلی ، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

وی با اظهار برادری با خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید : " خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم! "

( م . م ) با اظهار تاثر از عدم حضور شاهین نجفی در عکس های دسته جمعی شان در یکی از کافی شاپ های تهران آرزو می کند که روزی وی را در تهران در آغوش بکشد! پدر خوانده حلقه "ما شرّیم " شعری را خوانده و تقدیم به برادر عزیز مرتدش به مناسبت روز تولدش نیز کرده است !

وی همچنین با بوسیدن دست طراح جلد اثر بی شرمانه خواننده مرتد به اعتقاد دینی ایرانیان از بروز بودن صفحات مستهجنش در فیس بوک اظهار خوشحالی و تشکر می کند!

از اعضای شاخص دیگر این حلقه آقای ( ی . گ ) است. وی که ترانه سرای کارهای زیر زمینی و خواننده های لس آنجلسی است در متفاوت ترین اثرش در آلبوم اخیر خواننده هتاک همکاری داشته است.

 

آقای (ی . گ ) و همسرش همچنین با گرفتن عکس یادگاری با عوامل شبکه های جاسوسی غرب و موساد چون شیرین عبادی ، احمد باطبی و شاهین نجفی به تمجید و تبلیغ ایشان در شبکه های اجتماعی و سایت شخصی شان مبادرت می کنند.

رفت و آمد به دفتر نشریه آدینه و ارتباط با نیروهای اپوزیسیون و نویسندگان روزنامه های زنجیره ای دوران اصلاحات چون فرج سرکوهی ، مسعود بهنود ، محمد مختاری و ... به گفته خودش از افتخارات ماندگار برایشان است.

این حلقه اجتماعی پس از افشای اولیه باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت شان در یکی از اماکن زیر مجموعه یکی از مراکز فرهنگی تهران، به فعالیت در شهرستانها روی آورده است به طوریکه پدرخوانده گروه "ما شریم" در سایتش اعلام کرده است که نا امید نشده و با سفر به یکی از شهرستانها به عضو گیری برای این حلقه ادامه خواهد داد!

 

سوالی که مطرح است آن است که چرا مسئولین ذیربط در خصوص این افراد و حلقه خائنانه مورد حمایت ناتوی فرهنگی غرب، تا کنون هیچ اقدام قابل توجهی را صورت نداده اند؟! و چگونه اعضای این حلقه در فضای مجازی بدون هیچ گونه مشکلی در حال تبلیغ برای خواننده مرتد و متهم پرونده قضایی توهین به مقدسات که منفور ایرانیان مسلمان است می باشند؟ "

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

البته در این گزارش که تقریبا در بسیاری از سایت ها بازنشر شده ،از ذکر نام این افراد چشم پوشی شده . اما بنظر می رسد چندان بد هم نباشد اگر بعضی دوستان هنرمند(!) و بخصوص دوستداران ادبیات به وبلاگ های این افراد مراجعه ای داشته باشند و بتوانند ملموس تر با افکار چندش آور اینان آشنا شوند .

وبلاگ و سایت متعلق به آقای سید مهدی موسوی ( همان م.م !)  :

http://bahal22.persianblog.ir/    و   http://mehdimoosavi.com/ 

(دلم می خواهد ببینید چهره های معصوم و اغوا شده ی بسیاری را در عکس های کارگاه های شعر این گروه...)

-----------------------------------------------------------

پ.ن :  قصد اشاعه ی فرهنگ باطل را ندارم ، دیدن بسیاری از چیزها بار ِ روشنگریشان خیلی بیشتر از بار ِ منفی احتمالی شان است.

 

 

  • م.م
شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید محمد صادق طوبائی

 

شهید

 

گواه

 

شاهد

 

آن هم صادق...

  • م.م
همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه جیز درست میشه

 

همه جیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

 

همه چیز درست میشه

...

 --------------------------------------------------------------------------------------

 

عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست

تنگ چشمم گر نظر در چشمه ی کوثر کنم

 

  • م.م
خبرنامه دانشجویان ایران: متن زیر شعری است از علیرضا قزوه راجع به بی حرمتی های اخیر که به معصومین اسلام صورت گرفت.
 
 
به بچه خفاشی که به ساحت امامان مظلوم شیعه اهانت کرد و به بچه های سرراهی "بالاترین" که کارگردانان این بازی اند.
 
 

بسم رب النور
بسم رب العشق
 
بسم رب الهادی المهدی
آن که شعر و هرچه موسیقی ست
 
نذر درگاهش
آن که پاکان هنر در پای او سجاده افکندند
 
بسم رب العشق
آن که حافظ ها و سعدی ها
 
عشق او و آل او را بر زبان دارند
بسم رب الهادی المهدی
 
صاحب عصری که عالم وامدار اوست
گرچه دجالان بدآهنگ
 
گرچه شیطان های بد ترکیب
داردار و واق واق خویش را آواز می گویند
 
این نه موسیقی ست
این نه شعر و نه ترانه
 
این همه فحش است
این فضیحت نامه ی صهیون و آمریکاست
 
بچه های نطفه هایی از لجن روییده در مرداب
کارگردان
 
استخوانی پرت خواهد کرد
پیش دم جنبانی چلپاسه ای بدبو
 
آن دل هرجایی یابو
 
مزد وق وق کردن سگهای بی اصل و نسب این است
مزد سگدوخوانی این از شغالان بدصداتر
 
مزد این چندین دهان بی چاک
استخوانی
 
مزد این مزدورهای مست عیاشش
فکر چندین جایزه از دست خام چند خاخام اند
 
جایزه در راستای  فکرهایی از جنابت تا جنایت پُر
جایزه در راستای گنده گویی ها و چیزی از همین هایی که می دانید و می دانند
 
پولهای هرزه سهم حنجر بدبوی فحاشش
 
مرتدند اینان نه یک تن شان
 
مرتد اول همین بالاترین با بچه های تخس بی مادر
با همان اصحاب یک پاشان به اسرائیل
 
با همان  مسئول کلاشش
مرتد دوم
 
کارگردان چنین آهنگ بد آهنگ
مرتد سوم همین خفاش عیاشش ...
 
مانده آن سو مادری چشم انتظار راه
 
مادری شرمنده ی  شاهین...
                           نه، خفاشش!
  • م.م
script language=’JavaScript’ type=’text/javascript’ src=’http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js‘>