قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

ما را نبی قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما او حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم



یاران! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن،
که گذرگاه است ...
گذر از نفس به سوی رضوان حق.
هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند ؟
الرحیل، الرحیل
یاران شتاب کنید! ...
(سید مرتضی آوینی)

سکوت در کتابخانه دانشگاه تهران برای مبارزه!

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۰۸ ب.ظ

سایت های زنجیره ای ضد انقلاب با انتشار شب نامه ای که آن را به جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران منتسب کرده اند، خواهان برگزاری سکوت اعتراض آمیز در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در 24 بهمن ماه شدند!

 به گزارش رجانیوز، در بخشی از این شبنامه با مطرح شدن این پیشنهاد بامزه، آمده است:

"اگر ما نتوانیم سرکوب‌گران را، حتی با «سکوتمان» مورد سرزنش قرار دهیم، ویرانی و تهاجم بیشتر، بر پیکر نحیف میهن و هم‌میهنان‌مان شاهد خواهیم بود. مبادا فضای ارعاب، ترس و بی‌اعتمادی نفس‌گیرمان شود و عنان اختیارمان را به آنان بسپرد ... از این رو اعلام می داریم که تجمع اعتراضی، دوشنبه 24 بهمن ماه درساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با برقراری «سکوت اعتراضی» درساعت 12 برگزار می شود!"

این در حالی است که در این شبنامه مشخص نشده در حالی که کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران همه روزه برای مطالعه دانشجویان، در سکوت به سر می برد، فتنه گران چگونه می خواهند سکوت حاکم بر فضای کتابخانه در این روز را به نفع خود مصادره کنند و اساسا وجه تمایز آنها با دیگر دانشجویانی که برای مطالعه به فضای ساکت کتابخانه می روند، چیست؟

 به نظر می رسد ادامه سردرگمی ها و هم چنین فقدان نیروی انسانی عاقل در میان بدنه ضدانقلاب خارج نشین که هر از چندگاهی با انتشار شبنامه ای به اسم دانشجویان، کارگران و .. طرح های بامزه و عجیبی را جهت مبارزه با نظام مطرح می کند، بیش از هر چیز موجب انبساط خاطر و مسرت ملت ایران شده است!


جالب بود!

  • م.م

نظرات  (۱)

سلام دوست جونم . همین الان حس کردم چقد دلم برات تنگ شده . گوشیم سالمه فقط ال سی دیش سوخته . اون پسته خاطره ی سفر کربلاست . به کسی ندادمش . ولی بزار ویرایش کنم به شما میدم رمزو :)طرح و چی کار کردی؟خیلی نوکریم دعام کن یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
script language=’JavaScript’ type=’text/javascript’ src=’http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js‘>