قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

شیدائی قبیله ی عشق و عقیده ایم...

قبیلۀ ما

ما را نبی قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما او حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم



یاران! شتاب کنید که زمین نه جای ماندن،
که گذرگاه است ...
گذر از نفس به سوی رضوان حق.
هیچ شنیده ای که کسی در گذرگاه رحل اقامت بیفکند ؟
الرحیل، الرحیل
یاران شتاب کنید! ...
(سید مرتضی آوینی)

کبوتر سپید و من ، 7 آذر 91

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

أَعْجَزُ النَّاسِ مَنْ عَجَزَ عَنِ اکْتِسَابِ الْإِخْوَانِ وَ أَعْجَزُ مِنْهُ مَنْ ضَیَّعَ مَنْ ظَفِرَ بِهِ مِنْهُمْ ،

ناتوان ترین مردم کسی است که در دوست یابی ناتوان است ، و از او ناتوان تر آن که دوستان خود را از دست بدهد.

حکمت 12 نهج البلاغه

کلاً دوست چیز خوبی ست! چه برسد که به قول خودم و خودش "هم قبیله" ای هم باشد! هم دل و هم عقیده باشد، همراه و مهربان و دوست داشتنی باشد و از همه مهم تر؛ سوگلی امام رئوف! J ملت از توی نت همه چیز پیدا می کنند، شکر از آنِ اوست که ما را از آن همه چیز های بی خود دور نگاه داشت و نعماتی عطا کرد که ما را لیاقتی برایش نبود!!!

روز به یادماندنی 7 آذر را ، کبوتر سپید زودتر برایمان ثبت کرد. قرار بود پست مشترکی بگذاریم ، که من با دیدن نوشته های زیبای او، از این آماده خوری فرهنگی شرم کردم. بنابراین پست او را اینجا ثبت می کنم، تا یادم بماند روز پائیزی زیبایی که خداوند به ما هدیه کرد را...

برایش همیشه به درگاه خداوند دعاگویم و از همین جا موفقیت های لحظه به لحظه اش، چه آن هایی که خودش خواسته و چه آن هایی که خودم برایش می خواهم را، به نظاره خواهم نشست، تا سال دیگر و تجدید میثاقمان در: امام زاده علی اکبر چیذر

 

 

 

  • م.م

نظرات  (۱)

  • کبوتر سپید
  • واااااااااااااااااای
    ذوق زده شدم دوست جون :)
    ممنون ممنون ممنون
    *گفت : تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن
    پرسید : اهلی کردن یعنی چه ؟
    گفت : یعنی ایجاد علاقه کردن ....*
    "و مهربانیت از دور چه نزدیک است و عجیب احساس می کنم جغرافیا دروغ محض تاریخ است":)
    نگاه خدا همیشه همراهت دوست دوست داشتنی من ....
    "الهی آمین" ویژه به خاطر دعای آخرت .... یا امام زاده علی اکبر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    script language=’JavaScript’ type=’text/javascript’ src=’http://scas.ir/wp-content/uploads/2012/12/scas-right.js‘>